دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجردگفت: آیت الله ابوالقاسم خزعلی در طول عمر با برکت خود منشا خدمات ارزنده ای به اسلام و انقلاب بود و همواره از پیشگامان مبارزه با رژیم ستمشاهی بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام حسن ترابی، امروز در جلسه برنامه ریزی ستاد شئون مذهبی در حسینیه اهل بیت (ع) این شهرستان با تسلیت درگذشت آیت الله خزعلی اظهارداشت : آن عالم حکیم در طول عمر با برکت خود منشا خدمات ارزنده ای به اسلام و انقلاب بود و همواره از پیشگامان مبارزه با رژیم ستمشاهی بود.

وی با اشاره به اینکه  این عالم فرزانه یار و یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب بودند بیان داشت:آن بزرگوار با تبعیت مطلق از ولایت فقیه و الگویی جامع از ولایت مداری از مفاخر اسلام ،انقلاب و لرستان به شمار می آید.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله خزعلی از تدوین کنندگان قانون اساسی و عضو مجلس خبرگان رهبری بود تصریح کرد:مجاهدت های خالصانه ۹۰سال  عمر با برکت ایشان برای اسلام و نظام ستودنی بوده و همواره به عنوان خدمتگزاری صدیق برای نظام از وی یاد شده و مجاهدت های خالصانه آیت الله خزعلی الگویی برای تمام مسئولین است.

حجت الاسلام ترابی، در بخش دوم سخنان خود با اشاره به ماه ذی الحجه و  مناسبتهای گرانقدر این ماه گفت:باید با برنامه ریزی مدون و با محتوا زمینه را برای حضور حداکثری مردم جهت شرکت در برنامه های این ماه را فراهم آوریم.

وی از روز عرفه بعنوان روز نیایش یاد کرد و خاطر نشان کرد:دراین روز باید با برگزاری با برگزاری دعای زیبای آن که از افتخارات شیعیان است صوت دلنشین این دعا با  شکوه خاصی در شهرستان طنین انداز شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم نیز گفت:امسال باید برنامه ها هدفمند و با محتوا تر از سالهای قبل برگزار شود و حتی درآاذین بندی خیابانهای شهر نیز این تفاوت باید احساس شود.

گفتنی است: در پایان این جلسه  جزییات برنامه ریزی برای برگزاری مراسم دعای عرفه،عید قربان و آیین بزرگداشت مرحوم آیت الله خزعلی صورت گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha