چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه / معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از طنین انداز شدن نوای روحبخش دعای عرفه در بیش از یکصد نقطه استان لرستان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت:دعای عرفه اول مهرماه مصادف با ۹ذی الحجه در مصلی ها،مساجد ،امامزادگان و گلزارهای شهدای شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دعای عرفه یادگار حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است افزود:دعای عرفه زینت و افتخار ما شیعیان است و بهترین راه و فرصت برای بهره گیری از ارزشهای دینی است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه دعا و مناجات نردبانی برای رشد و تعالی انسان بسوی سعادت و کمال است تصریح کرد:امروز با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان جهان اسلام و انقلاب بر علیه جوانان باید از مضامین عرفانی این دعاها در جهت مقابله با جنگ نرم دشمنان  بهره ببریم و با ارتقا سطح بصیرت دینی و سیاسی جوانان آنها را در مقابل هجمه های دشمنان واکسینه کنیم.

حجت الاسلام غلامی، با اشاره به اینکه امروز دشمن از نفوذ اسلام به مرزهای جهان هراس دارد گفت:باید با تبلیغ و گسترش آموزه های دینی شعائر اسلامی را به تمام جهان مخابره کنیم تا روز به روز بر عظمت اسلام و انقلاب افزوده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha