شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه   گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان، با تاکید برهموار شدن زمینه ازدواج برای جوانان گفت: هر اندازه ازدواج جوانان به تاخیر بیافتد به همان اندازه راه نفوذ دشمنان برای تهاجم فرهنگی بازتر می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از گرگان، مدیر حوزه علمیه  گلستان، در دوازدهمین جلسه مدیران مدارس علمیه  که با حضور مدیر حوزه علمیه استان گلستان در مدرسه علمیه خاتم الاوصیاء نوکنده برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام  سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و تبریک اعیاد این ماه پر خیر و برکت گفت: ازدواج دستور خداوند و سنت پیغمبر است و دولت باید با برنامه ریزی دقیق و مساعدت بیشتر راه جوانان را برای این عمل آسمانی هموارتر کند.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی در ادامه گفت: هر اندازه ازدواج به عنوان یک آموزه دینی، به تاخیر بیافتد به همان اندازه راه نفوذ دشمنان در تهاجم فرهنگی بازتر می شود.

در ادامه معاونین مدیریت حوزه علمیه استان مسائل مربوط به مدارس را به سمع مدیران مدارس رسانده و مدیران نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

قابل ذکر است: در ابتدای این جلسه نیز حجت الاسلام رضایی، امام جمعه نوکنده و مسئول مدرسه علمیه تازه تاسیس خاتم الاوصیاء(ص) این شهر گزارشی از سابقه و حالات علماء این مدرسه در 150 سال گذشته ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha