یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 358377
۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
تقوی

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: امروز باید در مدارس علميه طلبه‌هاي متناسب با نياز زمان تربيت شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در مراسم افتتاح مدرسه علمیه رضویه خرم آبادکه با حضور شخصیت های استانی و کشوری برگزار گردید ،  با اشاره به نقش اساسی و تاثیر گذار حوزه های علمیه در پیشبرد اهداف دینی و فرهنگی مردم گفت:حوزه های علمیه همواره بعنوان پایگاه و پناهگاه مراجعات مردمی بوده، از این رو در بین مردم جایگاهی ویژه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی با اشاره به اینکه مبلغان و مروجان دینی پرچمدار اشاعه آموزه های دین اسلام و اهل بیت(ع) هستند افزود:مبلغان همواره با خلوص نیت تلاش دارند تا در جهت ایجاد بصیرت سیاسی ،دینی و فرهنگی مردم تلاش کنند.

وي با بيان اين‌که مدرسه علميه رضويه براي تربيت استعدادهاي ديني است که معارف اسلامي را بياموزند و آن را در جامعه ابلاغ کنند، ادامه داد:  کار  طلاب احياي امر ائمه است و احياي امر ائمه(ع) نیز همان احياي فرهنگ اهل‌بيت(ع) می باشد و برای این امر طلاب بايد داراي قدرت فکري و ذهني شوند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، در پایان تاکید کرد: امروز باید در مدارس علميه طلبه‌هاي متناسب با نياز زمان تربيت شوند، کما اينکه هر طلبه بايد به دو زبان عربي و انگليسي مسلط باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha