شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
بیگلری - دادستان ویژه روحانیت غرب کشور

حوزه/ دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور علما و روحانیون را پاسداران دیانت مردم خواند و گفت: روحانیت خدمت به مردم را وظیفه خود می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام اکبر بیگلری، ظهر امروز در جمع طلاب و روحانیون استان کرمانشاه، در محل حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: طلاب و روحانیون از دیر باز نقشی اساسی در حفظ اعتقادات و باورهای دینی مردم داشته اند و مردم از آنها به عنوان پاسداران، مبلغان و منادیان اصلی دین اسلام یاد می کنند.

وی ادامه داد: طلاب وظیفه و رسالتی خطیر و سنگین بر عهده دارند و باید این رسالت را به درستی به انجام برسانند و با پوشیدن لباس پیامبر(ص) و سربازی حضرت ولیعصر(عج) همواره در مسیر ترویج دین و خدمت به مردم گام بردارند.

 دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور به حضور فعال و روحانیون طلاب در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت روحانیت در هر جایی که نیاز بوده، حضوری فعال و مجدانه داشته و همواره با بصیرت بالا در خط مستقیم ولایت فقیه حرکت کرده است.

حجت‌الاسلام بیگلری، نقش طلاب و روحانیون را در ترویج فرهنگ اسلامی و ارتقاء باورهای دینی جامعه مهم خواند و ابرازداشت: حوزویان با وجود فعالیت های اثرگذار، دارای مشکلات معیشتی هم هستند که باید برای به مرتفع نمودن این مشکلات تلاش و برنامه ریزی کرد.

 برپایه این گزارش، در پایان این جلسه، دادستان ویژه روحانیت در غرب کشور به سئوالات طلاب و روحانیون پاسخ داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha