یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام پایواره کاشان

حوزه/ مسئول بسيج طلاب و روحانيون حوزه حضرت بقيه الله(عج) ناحيه مقاومت بسيج كاشان از عضویت ۲ هزار و ۲۳۸ طلبه خواهر و برادر در ۱۴ پایگاه بسیج کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام قاسم پايواره، در جمع خبرنگاران با تبریک هفته دفاع مقدس، به فعاليت هاي بسيج طلاب و روحانيون حوزه بقيه الله (عج) شهرستان كاشان و آران و بيدگل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر  14 پايگاه بسيج طلاب و روحانيون خواهر و برادر در كاشان، آران و بيدگل، قمصر و برزك فعاليت دارند.

مسئول بسيج طلاب و روحانيون حوزه حضرت بقيه الله(عج) ناحيه مقاومت بسيج كاشان، از عضويت 2 هزار و 238 طلبه و روحاني در بسيج طلاب و روحانيون كاشان و آران و بيدگل خبر داد و افزود: از اين تعداد طلبه بسيجي 670 طلبه خواهر و يك هزار و 568 طلبه بسيجي برادر داراي پرونده اعم از عادي، فعال و كادر هستند.

 وی همچنین از افتتاح دو پايگاه بسيج طلاب و روحانيون در كاشان و آران و بيدگل در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: پايگاه سردار شهيد حاج حسين صنعتكار ويژه اساتيد حوزه در مديريت حوزه علميه كاشان و پايگاه بسيج طلاب فاطمه الزهرا(س) در شهرستان آران و بيدگل همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح و به بهره برداري خواهند رسيد.

 حجت الاسلام پایواره، تدوين نرم افزار زندگي نامه و وصيت نامه شهداي روحاني و طلبه و رونمايي از آن در يادواره شهدا، راه اندازي بانك اطلاعات و نرم افزار تحقيقاتي دروس حوزوي، ارسال پيامك  سيره شهدا به طلاب و روحانيون، اعزام روحاني به مدارس و دانشگاه ها  و بازگويي خاطرات شهدا، بيان خاطرات شهداي طلبه و روحاني توسط ائمه جماعات مساجد، اكران فيلم هاي دفاع مقدس، نصب خاطرات و دلنوشته ها و وصيت نامه شهدا در تابلو اعلانات مدارس و ... را از برنامه هاي بسيج طلاب و روحانيون در هفته دفاع مقدس اعلام كرد.

وی همچنين برگزاري دو ميزگرد با موضوعات الگوگيري از ازدواج رزمندگان اسلام ويژه پايگاه هاي بسيج طلاب و نقش زن در تربيت ولايي خانواده ويژه پايگاه هاي بسيج طلاب خواهران را از دیگر برنامه هاي هفته دفاع مقدس برشمرد.

مسئول بسيج طلاب و روحانيون حوزه حضرت بقيه الله(عج) كاشان ادامه داد: دعوت از يادگاران هشت دفاع مقدس و بازگويي خاطرات آن دوران، تجليل از جانبازان روحاني، ديدار با خانواده شهداي طلبه و روحاني و شركت بسيج طلاب و روحانيون در نماز جمعه از ديگر برنامه هاي بسيج طلاب و روحانيون در هفته دفاع مقدس می باشد.

 حجت الاسلام پایواره یادآور شد: شهرستان كاشان و آران و بيدگل، در 8 سال دفاع مقدس 103 شهيد طلبه و روحاني را تقديم اسلام و انقلاب اسلامي كرده اند.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha