دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله مدرسی کربلا

حوزه/ وزارت خانه های دولت عراق باید به سفر زیارتی میلیونها تن از مردم از سراسر جهان به عراق اهتمام بورزند و وزارت خانه ای را به این امر اختصاص دهند تا به تامین نیازهای زائران بپردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از العالم، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای سرشناس کربلا کشته و زخمی شدن صدها تن از حجاج در حج امسال را ناشی از اداره بد حج توسط دولت عربستان و مشغول بودن آن به جنگ علیه یمن دانست.

ایشان از دولت عراق خواست تا وزارت خانه ای را برای اداره سفر زیارتی میلیونها تن از زائران به عتبات عالیات در این کشور اختصاص دهد.

آیت الله مدرسی افزود: صهیونیسم جهانی می خواهد عربستان و یمن را به دو کشور ناکام و شکست خورده تبدیل کند زیرا صهیونیسم از هیچ چیزی به اندازه حج و شعائر اسلامی نمی ترسد زیرا حج همچون خنجری در قلب آنها فرو می رود.

ایشان خاطرنشان کرد: برای امت مسلمان ثبات حجاز حائز اهمیت است زیرا در این سرزمین حرمین شریفین قرار دارد. شاید روزی فرا برسد که ما از این اماکن دفاع کنیم زیرا مایه عزت و آبروی ما هستند.

استاد دروس خارج حوزه علمیه کربلا افزود: جنگ با از بین رفتن عربستان و یمن پایان خواهد یافت . هر کس به اندازه ارزنی عقل و شعور داشته باشد می بایست مشکلات را با عقل و تدبیر حل کند.

آیت الله مدرسی در همین حال تاکید کرد: وزارت خانه های دولت عراق باید به سفر زیارتی میلیونها تن از مردم از سراسر جهان به عراق اهتمام بورزند و وزارت خانه ای را به این امر اختصاص دهند تا به تامین نیازهای زائران بپردازد.

ایشان بر لزوم اهتمام جستن به شعائر اسلامی از جمله حج و زیارت ائمه معصومین (علیهم السلام) که بعد ظاهری دین را تشکیل می دهد، تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha