جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌‌الاسلام حجازی مدرسه امام باقر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) تصریح کرد: حوزه های علمیه و نهاد روحانیت همواره در ایثارگری ها و جان فشانی های ۸ سال دفاع مقدس پیشگام و طلایه دار بوده و این حقیقت را باید برای نسل جدید بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد صادق حجازی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: احیاء یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جان بر کف هشت سال دفاع مقدس  ،کمترین کاری است که ما می توانیم در خصوص رشادت های آن عزیزان انجام دهیم.

وی همچنین با اشاره به رسالت بسیار عظیم جامعه به خصوص حوزویان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و رشادت ها و ایثارگری های آنان از طریق نمایشگاه های دفاع مقدس و یا برنامه هایی چون راهیان نور باید با قوت ادامه داشته باشد.

این مدیر حوزوی خاطرنشان کرد: مهم ترین مساله آن است که ما بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس و سیره نورانی شهدا و امام شهدا را برای مردم خاصه نسل جوان به خوبی جا بیندازیم و نهادینه کنیم که اگر این مساله رخ داد در جنگ نرم با دشمن موفق خواهیم بود.

وی بیان داشت: به هر حال آنچه ضرورت دارد این است که ما باید بکوشیم نسل جدید هر چه بیشتر و بهتر با ایثارگری ها و جانبازی های رزمندگان سال های جنگ تحمیلی آشنا شود و این روحیه و فرهنگ کماکان در بین مردم ما زنده باشد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha