شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت‌الله شفیعی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری، حفظ احترام به بزرگان اعم از پدر، مادر و مخصوصا اساتید را بر طلاب لازم دانسته و آن را یکی از عوامل عاقبت به خیری و موفقیت طلاب برشمرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اهواز، مراسم افتتاحیه سال تحصیلی 95-94 مدرسه علمیه آل طیب با حضور آیت الله سید علی شفیعی، عضو خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت الله شفیعی در این مراسم ،با اشاره به سابقه تحصیل خود در این مدرسه، بیان داشت: مدرسه علمیه آل طیب از قدیمی ترین مدارس علمیه اهواز است و خود من نیز از طلاب قدیی آن بوده و جلد ۱ کتاب قوانین الاصول را نزد مرحوم آیت الله آل طیب خوانده ام.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: علم به فزونی درس و تحصیل نیست، بلکه آن نوری است که خداوند در قلب هرکس که بخواهد می افکند؛ از این رو طلاب علوم دینی باید با تهذیب نفس ظرف وجود خود را مهیای دریافت این نور کنند.

وی، حفظ احترام به بزرگان اعم از پدر، مادر و مخصوصا اساتید را بر طلاب لازم دانسته و آن را یکی از عوامل عاقبت به خیری و موفقیت طلاب برشمرد .

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم حجت الاسلام رجب پور، مدیر مدرسه علمیه آل طیب، به ارائه گزارشی مختصر از مدرسه پرداخت و اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید، ۸۵ نفر طلبه در سطح ۱و۲در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha