سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که رژیم ظالم آل سعود به وظیفه انسانی و میزبانی خود عمل نکرد، تصریح کرد: مردم مومن در استقبال از پیکرهای مطهرحجاج سنگ تمام بگذارند و این استقبال ها باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در جلسه استقبال از شهدای حادثه منا، گفت: متاسفانه آمار تلفات جان باختگان روز به روز افزایش می یابد و امید می رود مفقودانی که تاکنون اثری از آنها پیدا نشده، به سلامت به کشور بازگردند.

وی با بیان این که حادثه اخیر از لحاظ آمار جان باختگان در طول تاریخ حج بی سابقه است، ابراز داشت: اگر مسئولان سعودی به موقع به مجروحان رسیدگی می کردند، شاهد این همه کشته نبودیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که رژیم ظالم آل سعود به وظیفه انسانی و میزبانی خود عمل نکرد، تصریح کرد: مسئولان سعودی افرادی بی تدبیر و خام هستند و با این بی رحمی، به سقوط نزدیک شدند.

وی در پایان با اشاره به این که سرکشی از خانواده های حجاج جان باخته از سوی مسئولان، نوعی همدردی است، گفت: امیدواریم مردم مومن نیز در استقبال از پیکرهای مطهرحجاج سنگ تمام بگذارند و این استقبال ها باشکوه برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان خاطرنشان کرد: مراسم استقبال از جان باختگان حادثه منا در ورودی استان لرستان، از سمت بروجرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha