یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری در دیدار با خانواده یکی از کشته شدگان حادثه منا، گفت: از خداوند سبحان می خواهیم که محبین اهل بیت(ع) را یاری کند تا بتوانیم انتقام خود را از رژیم آل سعود که دشمنان اسلام اند بگیریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، ظهر  امروز جهت عرض تسلیت در منزل یکی از کشته شدگان حادثه منا حضور یافت.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، بی کفایتی رژیم آل سعود و ضعف مدیریت آنان را سبب بروز حادثه منا دانست و اظهار داشت: آل سعود بویی از میزبانی ضیوف الرحمن نبرده و ما در این مصیب همانگونه که در قرآن آمده است «فاصبر کما امر» صبر میکنیم اما خداوند در کمین گاه است «إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ» و آل سعود بزودی نتجیه اقدامت خود را خواهد دید.

آیت الله موسوی جزایری، ادامه داد: اگر آل سعود مسلمان هم نبودند لااقل به سنت های هربی خود پایبند می شدند چراکه کشاندن میهمانان به کام مرگ به دور از اکرام و مهمانداری عرب هاست.

وی تفکر سلفی و وهابی را منشأ بسیار از حوادث ناگوار جامعه اسلامی خواند و گفت: وهابی ها و سلفی ها قلبشان پر از حقد و کینه است و حقد و غضب را از ابن تیمیه به یادگار دارند و مصادیق آن همین وقایع ناگوار مکه و همچنین به خاک و خون کشیدن مردم بی گناه یمن در ماه حرام است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در پایان جرایم رژیم آل سعود را زمینه ساز سرنگونی آنها دانست و بیان داشت: از خداوند سبحان می خواهیم که محبین اهل بیت(ع) را یاری کند تا بتوانیم انتقام خود را از رژیم آل سعود که دشمنان اسلام اند بگیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha