یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمودرضا جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران از تحصیل ۷۵ هزار طلبه خواهر در بیش از ۴۷۰ مدرسه علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین محمود رضا جمشیدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز داده اینترنتی امین با اشاره به حادثه منا، اظهار داشت: عید غدیر امسال در حالی گرامی داشته می شود که مردم داغدار حادثه منا هستند؛ ولی کوتاهی در گرامیداشت این واقعه، کوتاهی در ابلاغ پیام اصلی الهی است.

وی ابراز داشت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد اندکی از خواهران در عرصه علوم دینی تلاش داشتند؛ اما در حال حاضر بیش از 470 مدرسه علمیه خواهران با حضور 75 هزار طلبه به فعالیت مشغول می باشند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود : 90 هزار فارغ التحصیل از حوزه های علمیه، نشانگر تلاش های این نهاد است که امیدواریم با توسعه سطح چهار، شاهد رشد علمی طلاب خواهر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به رتبه های علمی خواهران در جشنواره های علمی گفت: 7 هزار خواهر طلبه در طرح بزرگ خانواده که از سوی دفتر ریاست جمموری اداره می شود، همکاری می کنند.

وی به رشد ده ساله ی خدمات الکترونیکی حوزه های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه خواهران با مساعدت اداره مخابرات، حضور خواهران طلبه در فضای مجازی را گسترش داده و در پی راه اندازی شبکه اجتماعی زنان با الگوی محیطی امن می باشیم.

رئیس هیئت امنای مرکز آموزش های مجازی و غیرحضوری حوزه علمیه خواهران ادامه داد: در ابتدا فعالیت خود را با ایجاد استودیو آغاز و هم اکنون در تلاش برای تشکیل شبکه ماهواره برای حوزه های علمیه خواهر هستیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: تلاش برای راه اندازی شبکه اجتماعی کوثر بلاگ و کوثر نت جزو اقدامات مرکز مدیریت خواهران است و اکنون با رشد 65 برابری میزان بازدید کنندگان نسبت به پنج سال گذشته مواجه هستیم.

حجت الاسلام جمشیدی در پایان اظهار داشت: باید از ظرفیت حوزه های علمیه خواهران که به بیان مقام معظم رهبری دارای ظرفیت عظیمی است استفاده نموده و از تلاش آیت الله شرعی که نیم قرن زندگی خود را صرف تاسیس حوزه های علمیه خواهران کردند، سپاسگزاری می کنیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha