سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سیدجعفر حسینی مشاور تولیت عتبه حسینی

حوزه/ مشاور توليت عتبه مقدس حسيني تصریح کرد: با برپایی همایش های علمی با حضور اندیشمندان شیعه و سنی، شور و شعور دینی توأمان رشد کرده و مسلمانان را نسبت به مسئولیت های خویش در قبال جامعه بشری و رویدادها و حوادث عصر حاضر آگاه می سازد.

سید جعفر حسینی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، برگزاری همایش بین المللی ولایت دراهواز را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: این گونه همایش ها و موقعیت های مقدس، عامل مهمی جهت تبلیغ و اشاعه فرهنگ و عقیده دوستداران اهل بیت (ع) در اقصی نقاط عالم خواهد شد.

مشاور عالی تولیت عتبه مقدس حسینی، تقویت عقیده حق و فکر صادق را از دیگر ثمرات برپایی همایش ولایت خواند و افزود: ارائه اندیشه صحیح در معارف اهل بیت(ع) و اسلام ناب محمدی، منجر به ارتقاء سطح فکری عامه مسلمین خواهد شد؛ از این رو در عصر حاضر لزوم برپایی چنین همایش هایی بیشتر احساس می شود.

وی، برپایی همایش های علمی با حضور اندیشمندان شیعه و سنی را موجب درک صحیح از شرایط زمان دانست و اذعان داشت: به موجب این همایش ها شور و شعور دینی توأمان رشد کرده و مسلمانان را نسبت به مسئولیت های خویش در قبال جامعه بشری و رویدادها و حوادث عصر حاضر آگاه می سازد.

این اندیشمند عراقی در پایان سخنان خود، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن غدیرخم، خاطر نشان کرد: وجود امام زمان (عج) ثمره غدیر و در استمرار ولایت امیرالمومنین(ع) است؛ از خداوند متعال خواهانیم با تعجیل در فرج ایشان، گشایش امور مسلمانان را رقم زند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha