یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 359539
۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸
جشنواره فیلم اشراق

حوزه/ در نشستی خبری اهداف و سیاست های سومین جشنواره فیلم اشراق تشریح می شود

به گزارش خبرگزاری«حوزه»نشست خبری سومین جشنواره فیلم حوزه، اشراق با حضور رئیس مرکز فرهنگی دفتر جناب آقای دکتر محمد حسنی و دبیر جشنواره آقای بنکدار به منظور تشریح برنامه های جشنواره در مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش دکتر محمد حسنی رئیس مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات در این نشست با تشریح اهداف و سیاست های مرکز فرهنگی دفتر به ضرورت های برگزاری چنین جشنواره هایی از سوی دفتر تبلیغات و مرکز فرهنگی هنری دفتر خواهد پرداخت. در ادامه بنکدار با ارائه گزارش کوتاهی از جشنواره های گذشته و تاثیراتی که برگزاری این جشنواره ها در فضای هنری طلاب و هنرمندان کل کشور داشته است به تشریح برنامه های سومین جشنواره فیلم اشراق خواهد پرداخت.

شایان ذکر است مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیش از سه دهه فعالیت فرهنگی و هنری، مجموعه ای است که به دنبال تبیین و ارائه شایسته آموزه های دینی با زبان و بیان هنری، به جامعه و مخاطب است. در این راستا آموزش طلاب و هنرمندان حوزه های علمیه قم از اولویت های سیاستگذاری این مرکز می باشد. همچنین برگزاری مجموعه جشنواره های اشراق در چندین رشته  هنری(شعر، داستان، خاطره نگاری، عکس، تجسمی و...) با همین هدف بوده است که یکی از این جشنواره ها جشنواره فیلم اشراق می باشد.

 این نشست خبری چهارشنبه، 15 مهر ماه سال 1394- ساعت 10:20 در سالن جلسات مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی واقع در خیابان صفائیه، کوچه 21، فرعی اول سمت چپ، پلاک 5 برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha