سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام نظافت

حوزه/ مرکز آموزشی «الهدی» وابسته به مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) مشهد برای همسران و خانواده طلاب و روحانیان این شهر دوره مرتبط با مباحث دین و زندگی برگزار می کند.

حجت الاسلام محمدجواد نظافت یزدی، رئیس مدارس علمیه حضرت مهدی(عج) مشهد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در مشهد اعلام کرد: مرکز آموزشی- تربیتی «الهدی» برای همسران طلاب و روحانیون با محوریت قرآن، نهج البلاغه، صرف و نحو فشرده، احکام و مهارت های زندگی فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز نسبت به وظیفه مادری و همسرداری بانوان شرکت کننده در دوره های آن توجه دارد، خاطر نشان کرد: به همین منظور برنامه های دوره های درسی آن به صورتی سبک و کوتاه در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام نظافت یادآور شد: هدف از راه اندازی این دوره ها در این مرکز، برنامه ریزی درست برای وقت همسران طلاب، همگرایی و نزدیک شدن آنان از نظر فکری به همسرشان و استحکام خانواده و شیرین شدن زندگی آنان است.

مرکز آموزشی-تربیتی «الهدی» به منظور ارتقای سطح معرفت و دانش همسران طلاب ، از سال 89 زیر نظر مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) کار خود را آغاز کرده و هم اکنون بیش از 50 دانش پژوه خواهر در این مرکز مشغول به تحصیل می باشند.

فعالیت های این مرکز پنج روز در هفته از ساعت 8 تا 11 می باشد و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر و ثبت نام با شماره05132733976 (مدارس علمیه حضرت مهدی(عج)-مرکز الهدی) تماس بگیرند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha