یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مباهله

عالم در کشاکش ظهور و سقوط انسانیت قرار گرفته و جدال تاریخی حق و باطل، در آستانة میدان تازه ای است ومباهلة تاریخی ایمان و کفر آغاز شده است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، جامعه مبلغین استان اصفهان  با صدور بیانیه ای در آستانه ایام محرم نسبت به دغدغه های رهبر معظم انقلاب و اعلام هشدار معظم له نسبت به تبیین راه های نفوذ دشمن،  تصریح کرد: عالم در کشاکش ظهور و سقوط انسانیت قرار گرفته و جدال تاریخی حق و باطل، در آستانة میدان تازه ای است ومباهلة تاریخی ایمان و کفر آغاز شده است .

در این بیانیه آمده است: با اینکه تشت رسوائی تمدن غرب و نظام سلطه بر زمین خورده و غروب تفکر و ایدئولوژی آن فرا رسیده، اما امروز جنگ، جنگ اراده هاست و موفقیت از آن ارادة برتر و روایت بهتر است .

جامعه مبلغین استان تصریح می‌کند: نظام استکباری با محوریت «شیطان بزرگ، آمریکا» تمام توان خود را برای تشکیل یک جبهة بهم پیوسته از نظام سرمایه داری تا صهیونیست کودک کش، آن هم با اهداف و راهبردهای مشترک علیه نظام توحید و عدالت و طلوع تمدن نوین اسلامی با محوریت جمهوری اسلامی ایران و حرکت جهانی انقلاب اسلامی، به کار بسته است.

این بیانیه ادامه داده است: در همین راستا جلوگیری از نفوذ و گسترش همه جانبة اسلام ناب محمدی (ص) و به چالش کشاندن جهان اسلام از درون، آن هم با ابزار زر و زور و تزویر و تصاحب امپراطوری رسانه با تعقیب پروژه‌هائی نظیر؛ ترویج اسلام آمریکائی، شیعه انگلیسی، اختلافات قومی مذهبی، حمایت و هدایت جریانهای تکفیری و افراطی در جهان اسلام، اسلام ستیزی و اسلام هراسی و ... دستور کار جدّی «شیطان بزرگ، آمریکاست.

بدیهی است که در نبرد آخرالزمانی هر چه به خط پایان نزدیک‌تر می‌شویم حیله‌ها، فریب‌ها و شیوه‌های دشمنیِ دشمن، متفاوت و دقیق تر و ظریف‌تر می شود و البته به همین میزان هم برای استکبار ستیزی فصل جدیدی رقم می خورد .

جامعه مبلغین استان افزوده است: در این میان پروژة نفوذ در مغز متفکر و موتور متحّرک جهان اسلام و پرچم دار نظام توحید و عدالت و معنویت و کرامت انسانی، یعنی جمهوری اسلامی ایران یکی از راهبردهای اساسی «شیطان بزرگ آمریکاست.

 باید تصریح کرد، که این اندیشة غلط در جبهة خودی، برخاسته از تفکر مذموم و مخرّب سکولاریزم پنهان بوده که از سوئی به شعار عینیت سیاست و دیانت اذعان داشته و صحّه می گذارد و از سوی دیگر کارآمدی دین و گفتمان انقلاب اسلامی را منهای حضور و رابطة با غرب امری سخت و گاهی محال می شمارد.

در بخشی دیگر از بیانیه آورده شده است : حال دو پرسش اساسی از جامعة نخبگانی کشور،به راستی خطاب سخنان رهبری عزیز چه کسانی هستند؟! وظیفة علماء، طلاب، روحانیون و نخبگان در قبال این مشکل کنونی کشور یعنی بی خیالی بی خیالان و سهل اندیشی سهل اندیشان چیست؟!

جامعه مبلغین انقلاب اسلامی امید آن دارد که با استفاده از فرصت تبلیغی ایام مجاهدت و شهادت حضرت سیدالشهداء علیه السلام و بهره مندی از غنای تاریخ و فرهنگ عاشورائی بتوانیم مختصات فکری و مشخصات رفتاری نظام سلطه و راه های نفوذ آن را در ابعاد مختلف تبیین نموده و در عین همدلی و همزبانی با دولت از چهرة مدعیان دروغین ولایت مداری پرده افکنده و دست مأمون گونة گریه کنندگانی را، که به هنگام یاری امام شان در آزمون کربلایی خویش در بی خیالی و سهل اندیشی بسر می‌برند را رسوا و در این مباهلة تاریخی از انصار جبهة توحید و عدالت و امام حق قرار بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha