جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید کاظم مدرسی یزد

حوزه/ برخی می خواهند انقلاب اسلامی را به انقلاب سکولار تبدیل کنند به گونه ای که مردم را از حالت جوش وخروش انقلابی به سمت دین منهای انقلاب بکشانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، امروز در مجمع بسیج استان یزد که در فرهنگسرای غدیر یزد، برگزار شد، دفاع از هویت ملی و دینی و جامعه اسلامی، ضرورت دشمن شناسی و خطوط ترسیم شده توسط دشمن، مقابله با اشاعه فساد و توطئه‌های دشمن و همچنین شناخت ساز و کارهاو ابزارهای دشمن را از آثار و برکات اینگونه جلسات و مجمع بسیج استان عنوان کرد.

تولیت مدرسه علمیه «مصلی» یزد با بیان این مطلب که رسیدن به این اهداف و برکات جز با تقویت بصیرت و احساس مسئولیت امکان‌پذیر نیست، بر اینکه ما تا به حال این صراحت لهجه را از مقام معظم رهبری در هیچ عرصه‌ای نداشتیم، گفت: ما باید بیش از پیش احساس مسئولیت کرده و در صحنه حاضر باشیم.

نایب رئیس مجمع بسیج استان یزد تصریح کرد: استحاله هویت ملی و انقلابی ما از اهداف دشمن است و دشمن جدا از جنگ فیزیکی که به راه انداختند و همه اقشار در آن حضور و ارزش های انقلاب را پاس داشتند، جنگ نرمی را به راه انداخته است که با توجه به پیچیدگی آن برای ما باید هشدار به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تغییر در هویت ملی و دینی ما نیز در هویت انقلاب اسلامی تغییر ایجاد می کند گفت: برخی می خواهند انقلاب اسلامی را به انقلاب سکولار تبدیل کنند به گونه ای که مردم را از حالت جوش وخروش انقلابی به سمت دین منهای انقلاب بکشانند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد، با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های اهل بیت(ع) در صدر اسلام دین سکولار بوده ادامه داد: تقویت سکولاریست در جامعه موجب تغییر هویت ملی و انقلابی ماست.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با اشاره به بیانات رهبری  گفت: جنگ سخت انسان‌های هوشیار را به حرکت در می آورد و یکپارچگی در حرکت و تلاش را در جامعه ایجاد می‌کند ولی جنگ نرم انسان ها را خمود و از وادی دفاع خارج می‌کند و به تعبیری انسان ها را ساده اندیش می‌کند.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: با وجود تاکید رهبری بر نگاه به درون داشتن، سمت و سوی حرکت‌ها به سویی است که نگاه به بیرون وجود دارد و زمزمه‌هایی از ایجاد شرکت‌هایی آمریکایی در کشور پس از برجام است که به دنبال آن نمادهای غربی و غیر اسلامی وارد کشور می شود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از راه های نفوذ دشمن جریانات اقتصادی است، تأکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نگذارید راه نفوذ دشمن در بین ما باز و هویت انقلابی و ارزشی ما زیر سوال برود و شعاری های شاه پسند  در قالب ‌های دیگر تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی تأکید کرد: مردم و مسئولین در این زمینه مسئول اند و باید شعار، اندیشه و عمل آنها در مسیر واحد و پیرو ولایت فقیه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha