شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 360107
۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
شیرخوارگان حسینی

حوزه/ مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی(ع)، در روز دوم محرم خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن بابایی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان با اشاره به برنامه های مجمع شیرخوارگان حضرت علی اصغر(ع)، اظهارکرد: همای شیرخوارگان حسینی هر ساله، روز دوم ماه محرم، با حضور مادران و کودکان شیرخوار، در مساجد و هیئت های مذهبی سراسر استان اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه در راستای گرامیداشت مقام حضرت علی اصغر(ع) به عنوان کوچکترین شهید کربلا و مظلومیت آن حضرت برگزار می شود، این موضوع بسیار مهم و اساسی و نقش تبلیغاتی موثری دارد.

مسئول تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ظلم ظالمان جهان علیه مظلومان امروز و در عصر کنونی نیز ادامه دارد، تصریح کرد: برگزاری این همایش در جهت حمایت از مظلومان عالم به ویژه کودکان مظلوم موثر است.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه نزدیک به 6 هزار هیئت مذهبی در استان اصفهان فعالیت دارند، گفت: تعدادی از این هیئت ها، مختص بانوان است که روز جمعه مجری برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در مساجد، تکایا و استان مقدس امامزادگان هستند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha