دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سنجش سلامت

حوزه / سرپرست مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان مرکزی از سنجش سلامت حدود ۳۴۰ نفر از طلاب جدیدالورود مدارس علمیه این استان خبر داد.

حجت الاسلام حسن طاهری در گفتگو با  خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر اظهارداشت: طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود استان مرکزی از 25 مهرماه به صورت متمرکز در اراک آغاز شده است و در مدت دو هفته این آزمایشات انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در این طرح، طلاب جدیدالورود مدارس علمیه شهرستان‌های ساوه، تفرش، آشتیان، خمین، محلات، خنداب، اراک، شازند، نراق، دلیجان و کمیجان با هماهنگی صورت گرفته با حضور در آزمایشگاه ثارالله اراک مورد چکاب قرار می‌گیرند.

سرپرست مرکز خدمات استان مرکزی ابراز داشت: پس از اعلام نتایج از سوی آزمایشگاه، معاینات طلاب جدیدالورود نیز در مدارس انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح برای سومین سال است که در استان مرکزی اجرا می‌شود افزود: این طرح با همکاری و مشارکت و همچنین برگزاری جلسات متعدد با مرکز مدیریت حوزه‌ علمیه و بیمه سلامت استان و آزمایشگاه ثارالله اراک  انجام می‌شود ..

حجت الاسلام طاهری بیان کرد: طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود حوزه‌های علمیه بر اساس تفاهم‌نامه مرکز خدمات و مرکز مدیریت و در ابتدای سال تحصیلی انجام و طلاب جدیدالورود پس از احراز سلامت جسمی و روانی در حوزه علمیه مشغول تحصیل می گردند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha