دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
شیخ ستار المرشدی تولیت آستان مقدس عسکری

حوزه/ المرشدی گفت: سامرا رمز امنیت عراق است که امتحان های سختی را پشت سر گذاشته و ما به برکت فتوای مرجعیت شیعه مبنی بر وجوب جهاد کفایی توانستیم شرایط سختی را پشت سر بگذاریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» شیخ ستار المرشدی تولیت آستان مقدس عسکری در سخنرانی خود در حسینیه منسوب به شیخ همام حمودی در بغداد بر ضرورت تامین قطعی امنیت سامرا و سامان دادن به بافت اجتماعی این شهر تاکید کرد.

وی افزود: در حالی که این روزها به خاطر شهید کربلا لباس سیاه بر تن کرده و بر سر و سینه می زنیم، شاهد بریده شدن سر انسان های بی گناه و بازی کودکان با این سرها و شاهد جنازه های انسان هایی هستیم که در ساحل دریاهای غربت بر زمین افتاده و ضروری است این برگ سرشار از جهالت و افراط روزگار هرچه زودتر پایان یابد.

المرشدی گفت: سامرا رمز امنیت عراق است که امتحان های سختی را پشت سر گذاشته و ما به برکت فتوای مرجعیت شیعه مبنی بر وجوب جهاد کفایی توانستیم شرایط سختی را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: اکنون تلاش می کنیم سامرا به روزهای سابق خود بازگردد و بر این باوریم امنیت سامرا از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که این شهر همواره مورد توجه دشمنان و نقشه های آنها بوده و از این رو سامرا باید امن و یکپارچه باقی بماند و شیعه و سنی در کنار هم زندگی کنند چون وحدت شیعه و سنی در عراق از سامرا شروع می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha