چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
سعید شبستری -  استانداری آذربایجان شرقی

حوزه/ معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: تشیع لندنی در راستای تخریب وجهه شیعه، تلاش می کند و آموزه های اسلامی را با خرافات پیوند می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تبریز، سعید شبستری، در جمع اعضای اتحادیه قرآنی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه نشر معارف قرآنی بهترین راهکار مبارزه با شبهات است، گفت: همه مسئولان باید با قرآن و مفاهیم آن انس بگیرند.

وی با بیان اینکه سرویس های جاسوسی به دنبال هجمه به ساحت مقدس قرآن مجید، اسلام و اهل بیت(ع) هستند، ابراز داشت: ظهور گروهک تکفیری داعش و بروز این همه جنایت و کشتار بی رحمانه مسلمانان شیعه و سنی اقدامی است که جهت خوش خدمتی به اسرائیلی ها صورت می گیرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، افزود: این گروهک تروریستی به ظاهر اسلامی هیچ بویی از اسلام و مسلمانی نبرده است و با اقدامات وحشیانه خود، به دنبال ضربه زدن به اسلام و تحریف آن است.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات وحشیانه داعش مهندسی شده جهان استکبار است، تصریح کرد: دشمن پی به قدرت جهانی اسلام برده و به خاطر وحشتی که به جانش افتاده است، با ابزار تروریست های به ظاهر مسلمان در پی ضربه زدن به این ید واحده است.

شبستری تاکید کرد: مبارزه با انحرافات و گروهک هایی که به نام دین و به نام اسلام شکل می گیرند به مراتب سخت تر از مبارزه با کفار و مشرکان است.

وی، افزود: تشیع لندنی نیز در کنار این گروهک های مزدور تکفیری، از دیگر جریان های به ظاهر مسلمان است که جهت تخریب وجهه شیعه تلاش می کند و آموزه های اسلامی را با خرافات پیوند می زند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: دشمن با بهره گیری از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به دنبال تحریف اسلام و تخریب اعتقادات جوانان است و باید با آن مقابله کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha