دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
13 آبان

حوزه/ بیش از دو هزار نفر از طلاب، روحانیون، اساتید و مدیران مدارس علمیه استان تهران با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان فریاد استکبار ستیزی سردادند.

به گزراش خبرگزاری «حوزه» از تهران، بیش از دو هزار نفر از طلاب، روحانیون، اساتید و مدیران حوزه های علمیه استان تهران به همراه دیگر مردم غیور و انقلابی تهران ، همزمان با 13 آبان  و روز استکبار ستیزی ،از ساعاتی قبل در محل چهار راه سپهبد قرنی تجمع کرده  و با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به سمت محل لانه جاسوسی حرکت کردند.

در این راهپیمایی که استمرار حرکتی سی و شش ساله است خیل عظیم علما فضلا اساتید و طلاب 40مدرسه علمیه شهر تهران با ابراز تنفر و انزجار خود را از سیاست های خصمانه و استکباری آمریکا نشان دادند.

تقارن یوم الله سیزده آبان با ایام شهادت اباعبدالله حسین(ع) و ماه محرم ، روحیه حسینی و عاشورایی را بار دیگر در دل های مردم با بصیرت و ولایت مدار ما بیدار کرده و شعار هیات من الذله دوباره در فضای تهران طنین شده است.

حضور پر شور و گسترده طلاب و روحانیون همچون همشیه حاکی از طلایه داری روحانیت در عرصه های دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بوده و بیانگر حضور آگاهانه با بصیرت، و روشنگرانه  این قشر فرهیخته  در همه شرایط و عرصه ها است.

لازم به ذکر است: در این مراسم با شکوه ش حضور تنگاتنگ روحانیت در جای جای این مراسم و دوشادوش مردم قابل مشاهده بوده و حجت الاسلام و المسلمین غفوری مدیر حوزه علمیه تهران به همراه سایر معاونین این حوزه  هم اکنون پیشاپیش راهپیمایان در حال انزجار از استکبار جهانی هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha