چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام نصرالله پور

حوزه/ دشمن با راه اندازی شبکه های به اصطلاح شیعه و سنی مذهب و ترغیب این شبکه ها به توهین علیه عقاید یکدیگر، آتش دشمنی بین اهل سنت و شیعه را شعله ور کرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام نصرالله پور، شامگاه سه شنبه، در مراسم یادبود شهید مدافع حرم شهید محمد خانی و  حاج حسن دانش طلبه و قاری ممتاز بین المللی قربانی فاجعه، در حسینیه ثارالله یزد،  با برشمردن ویژگی های بارز شهدا، گفت: با مطالعه و دقت در وصیت نامه های شهدا چند موضوع اساسی از جمله اشتیاق دیدار با امام زمان(عج) و یاری حضرتش، سفارش به حفظ حجاب و پیروی از ولایت فقیه در این وصیت نامه ها موج می زند.

وی با اشاره به جایگاه ولی فقیه، ادامه داد: اگر امروز رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار کشتی انقلاب نبود، قطعاً وضعیت کشور بهتر از کشورهای منطقه نبود.

عضو پژوهشکده مهدویت حوزه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر هوشیاری مسئولان در خصوص نفوذ دشمن، گفت: دستگیری جاسوسان رسانه ای آمریکائی ها توسط اطلاعات سپاه نشان داد که سهل انگاری برخی مسئولان در بحث نفوذ مشهود بوده است.

حجت الاسلام نصراله پور به تاکتیک نظام سلطه به سرکردگی آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی و نفوذ در ایران اشاره کرد و افزود: دشمن امروز در سه عرصه جنگ رسانه ای، جنگ روانی و جنگ اقتصادی در تقابل با نظام اسلامی است.

وی یادآور شد: در جنگ رسانه ای، امروزه شبکه های ماهواره ای بزرگترین نقش را در افزایش نرخ طلاق و ایجاد فاصله بین اعضای خانواده دارند، چرا که اکثر فیلم های این شبکه ها بر محوریت خیانت زوجین به یکدیگر و عادی سازی روابط محرم و نامحرم بنا شده و با نگاه به پرونده های دادگاه ها در خواهیم یافت که عمده ترین علت طلاق و از هم پاشیدگی خانواده ها همین دو عامل است.

عضو پژوهشکده مهدویت حوزه، ترفند دیگر دشمن را ایجاد اختلاف بین شیعه وسنی عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: دشمن با راه اندازی شبکه های به اصطلاح شیعه و سنی مذهب و ترغیب این شبکه ها به توهین علیه  عقاید یکدیگر، آتش دشمنی را بین اهل سنت و شیعه شعله ور کرده است.

این پژوهشگر دینی، طراحی ساختار گروه تروریستی داعش را یکی از روش های عملیات روانی دشمن برشمرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته این گروه به اسم اسلام آن چنان دست به جنایت و آدم کشی می زند که هم چهره ای خشن از اسلام به جهانیان ارائه می دهد و هم سبب کمرنگ شدن جنایت های رژیم منحوس اسرائیل می شود.

حجت الاسلام نصرالله پور، اقدامات  دولت سعودی را در کشتار حجاج منا روش دیگر جنگ روانی نظام سلطه دانست و گفت: در حج امسال اکثریت مسلمانانی که کشته شدند، شیعیان کشورهای اسلامی بودند، دشمن با این ترفند قصد داشت حضور مسلمانان و به ویژه شیعیان را در حج ابراهیمی کمرنگ کند.

محقق عرصه  مهدویت در پایان سومین مرحله دشمنی دشمن را راه اندازی جنگ اقتصادی دانست و گفت : البته برخی ایادی دست نشانده دشمن در داخل کشور نیز به عمد و به بهانه تحریم، طرح های اقتصادی را معطل می گذارند تا با فشار برمردم ،مردم را نسبت به نظام بدگمان کرده و راه را برای نفوذ آمریکائی ها در کشور هموار سازند، این در حالی است که به فرموده  رهبر معظم انقلاب  تنها راه حل مسائل اقتصادی کشور، نگاه به درون و جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha