سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ غرفه هفته نامه افق حوزه در بیست و یکمین نمایشگاه  مطبوعات

حوزه/ بیش از ۳ هزار نفر از بازدیدکنندگان بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، در سه روز اول برپایی این نمایشگاه، با روند اطلاع رسانی در حوزه آشنا شدند.

مصطفی اویسی، مسئول غرفه خبرگزاری «حوزه» در نمایشگاه بیست ویکم مطبوعات تهران با اعلام این خبر گفت: غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق مورد استقبال فرهنگ دوستان و اهالی رسانه قرار گرفته و عرضه محصولات در این نمایشگاه، نشان می دهد تا کنون 3 هزار نفر با حضور در محل غرفه، با فرایند اطلاع رسانی در حوزه آشنا شدند.

وی افزود: تاکنون 3 هزار نسخه از ویژه نامه بهجت عارفان که به معرفی شخصیت والای مرحوم آیت الله العظمی بهجت و ناگفته هایی از زندگی آن عارف پارسا پرداخته، در بین مراجعه کنندگان توزیع شده است.

اویسی ادامه داد: همچنین نرم افزار آیه ها و آینه ها حاوی مطالبی از سجایای اخلاقی علمای طراز اول شیعه به تناسب چهل آیه از قران کریم و نیز مطالب ویژه نامه افق پارسایی و چهل حدیث مورد استقبال اهالی فرهنگ و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: از دیگر محصولات مورد استقبال غرفه رسانه حوزه، کتاب خبرهای مراجع عظام تقلید که در سال گذشته منتشر شده و نیز ویژه نامه های ربیع الشهاده و افق پارسایی و بازتاب سه خبر از  ناگفته هایی از مقام معظم رهبری می باشد.

مسئول غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه بیست ویکم مطبوعات تهران افزود: پیش بینی می شود در روزهای پایانی نمایشگاه مطبوعات، تعداد مراجعه کنندگان به نمایشگاه به 10 هزار نفر برسد.

گفتنی است، غرفه خبرگزاری حوزه در سالن اصلی نمایشگاه، نبش راهروی نمازخانه، آماده پذیرایی از اهالی فرهنگ و رسانه است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha