یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حمیدرضا بعیدی نژاد

حوزه/ عضو تیم مذاکره کننده هسته ای با تاکید بر این که در مسئله برجام از رهنمودهای بزرگان حوزه و تحلیل های روحانیت به خوبی بهره مند بودیم، گفت: در میدان مذاکره با کشورهای۵+۱ نصایح بزرگان دین و تشویق های آنان قوت قلب ما بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نمایشگاه بیست و یکم، دکتر حمید بدیعی نژاد، عضو تیم هسته ای با در بازدید از غرفه رسانه رسمی حوزه، گفت: حوزه و روحانیت همواره در پیمودن راه های دشواری که منتهی به عظمت دین و اسلام شده، پیشرو بوده اند.

مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه ادامه داد: همان گونه که پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون راهنمایی ها و میدان داری مرجعیت و روحانیت شیعه بود، از این به بعد نیز مسیر تداوم خط امام(ره) رهبری و مرجعیت در گرو عمل به منویات مقام معظم رهبری و مرجعیت شیعه است.

وی با بیان این که در مسئله برجام از رهنمودهای بزرگان حوزه و تحلیل های روحانیت به خوبی بهره مند بودیم، افزود: در میدان مذاکره با کشورهای5+1 نصایح بزرگان دین و تشویق های آنان قوت قلب ما بود.

بعیدی نژاد با بیان اینکه در همه عرصه ها، مخصوصا دیپلماتیک باید خط امام(ره) و خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب تعیین کرده اند، را با قوت ادامه دهیم و اطمینان داریم تا زمانی که در چارچوب منویات رهبری و نصایح مراجع عظام عمل کنیم، دیپلماسی ما توأم با حکمت عزت و مصلحت است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha