یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نوبخت

حوزه/ سخنگوی دولت گفت: آنچه در خبرگزاری حوزه شاهدیم، ایجاد امید، نشاط و تشویق برای ادامه مسیر کار و خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از نمایشگاه بیست و یکم مطبوعات، دکتر محمدباقر نوبخت، در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه و هفته نامه افق حوزه در این نمایشگاه، گفت: از این که شاهد تاسیس رسانه مستقل و پویا برای حوزه علمیه با تدابیر بزرگان حوزه هستیم، بسیار خرسندم.

وی با بیان این که رسالت حوزه ایجاب می کند همواره چتر پدری خود را بر سر همه احزاب و گروه ها و جریان های درون نظام بگستراند، ابراز داشت: خبرگزاری حوزه انتقال دهنده پیام مردم، مراجع عظام، و بزرگان حوزه به دولت در فضای به دور از هیاهوهای سیاسی و جناحی است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در ادامه با ابراز خرسندی از  نگاه مثبت و پدرانه مراجع تقلید نسبت به خدمتگزاران نظام، افزود: آنچه در خبرگزاری حوزه شاهدیم، ایجاد امید، نشاط و تشویق برای ادامه مسیر کار و خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سخنگوی دولت یادآور شد: با توجه به این که در جریان مواضع مستقل خبرگزاری حوزه هستم، از عملکرد امید بخش این رسانه تشکر می کنم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha