یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
گردهمایی

حوزه/ گردهمایی ارائه نکات اخلاقی و امنیتی طلاب زائر اربعین حسینی به همت معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان قم و همکاری مرکز تخصصی مهدویت با حضور جمع کثیری از طلاب و فضلا در مدرسه فیضیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این گردهمایی امشب  با محوریت اربعین حسینی(ره) و حاشیه های موجود در طول مسیر با حضور و سخنرانی معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت، همچنین رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه استان قم در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم با حضور پرشور طلاب و زائران اربعین حسینی دنبال شد.

این گزارش می افزاید: تشریح و معرفی عرفان های نوظهور و کاذب، ارائه آخرین نکات و اخبار اطلاعاتی و عملیاتی در خصوص فعالیت های گروه های انحرافی، تبلیغ و شیوه های عضوگیری گروه های معاند و افراطی، آخرین تعاملات و همکاری های رئیس پلیس استان قم در خصوص ارائه گذرنامه و ویزا ویژه طلاب از جمله مسائلی بود که در این گردهمایی سه ساعته به آن پرداخته شد.

این گزارش حاکیست، پس از اتمام رسمی جلسه جمع کثیری از طلاب و فضلای حوزه های علمیه به صورت اختصاصی پاسخ سوالات خود را از مسئولین ناجا در استان قم و معاون مرکز تخصصی مهدویت گرفتند.

لازم به ذکر است، در این گردهمایی کتابچه ای با عنوان « ستیز با آفتاب» از سوی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم به حاضرین در جلسه داده شد.

این کتاب به صورت مفصل به نقد جریان انحرافی احمد الحسن، مدعی یمانی توسط حجت حیدری چراتی و محمدعلی فلاح پرداخته شده است .

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha