شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام کاملی فر/مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

حوزه/ اصلی ترین مخاطب مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت افزایی و جلوگیری از نفوذ دشمن حوزه و روحانیت است که باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشیدن به جامعه نقشه های دشمنان را بی اثر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام کاملی فر، شب گذشته در همایش بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی، در مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز، اظهار داشت: دشمن به دنبال نفوذ در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهداف نفوذ دشمن، گفت: ایشان تاکید دارند تا نخبگان، دانشمندان و خواص جامعه جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: برجام نباید به زمینه و فرصتی برای نفوذ دشمن در کشور تبدیل شود و همه باید به حالت آماده باش در آمده و از اسلام و انقلاب حراست و حفاظت کنند.

وی با اشاره به این که متاسفانه عده ای آب به آسیاب دشمن می ریزند، یادآور شد: این گونه حرکات ناشی از بی بصیرتی و عدم درک واقعیت ها و ضعف دشمن شناسی آن ها است.

حجت الاسلام کاملی فر، افزود: اصلی ترین مخاطب مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت افزایی و جلوگیری از نفوذ دشمن حوزه و روحانیت است که باید با بصیرت افزایی و آگاهی بخشیدن به جامعه نقشه های دشمنان را بی اثر کنند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال کاهش و تغییر روحیه انقلابی گری و حماسی جوانان و مردم ایران اسلامی است، گفت: خطر تغییر باورها جدی است و باید بصیرت افزایی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا تصریح کرد: مراکز فرهنگی خصوصا حوزه های علمیه باید با بصیرت افزایی و توجه دادن مردم به هشدار ها و تاکیدات مقام معظم رهبری خطر تغییر باور ها و نفوذ را به تبیین کنند.

انتهای پیام26/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha