یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
بصیرت

استاد حوزه بیرجند، راه حل جلوگیری از نفوذ دشمن به کشور را بصیرت افزایی بیان کرد و گفت: با تفكر بسيجي كه سرلوحه اش بصيرت است می توان دشمن تا دندان مسلح را عقب راند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از بیرجند، حجت الاسلام سيد عليرضا عبادي، در اجتماع بزرگ عزاداران در حسينيه جماران  این شهر با اشاره به دشمنی دیرینه آمریکا با ایران اظهارداشت: هیچگاه دشمن با لبخند دست از دشمني بر نخواهد داشت.

وی با تاکید بر هوشیاری دولتمردان  در قبال  نفوذ هم جانبه غرب به داخل کشور خاطر نشان کرد: امروز  دشمن بدون نشان وارد  شده و ما باید  هشدار رهبر انقلاب را در این مورد جدی بگیریم.

استاد حوزه با اشاره به دسیسه های پنهان دشمن گفت: نفوذ، امنيت جامعه را با دسيسه به خطر مي اندازد و جامعه اي كه امنيت را از دست داد خيلي چيزها را از دست مي دهد.

وی نفوذ سياسي را دخالت سيستم حكومت ها دانست و ادامه داد: نفوذ سبب جابجايي امور فرهنگي بصورت ناشناخته شده و گاهي هم با نفوذ اقتصادي قوام جامعه بهم  می ریزد لذا امروز بایددر  مقابل این فتنه جدید دشمن هوشیار باشیم.

حجت الاسلام عبادی، هم چنین بر قدرت بسیج در مبارزه با نفوذ اشاره و خواستار استفاده از ظرفیت این نیروی عظیم شد  .

وی بسیج را چشم بینای جامعه عنوان کرد و گفت: بايد دشمن را در هر چهره اي که هست  شناسايي کرده و برای مبارزه با آن برنامه ریزی  کرد.

این استاد حوزه راه حل جلوگیری از نفوذ را افزایش بصیرت بیان کرد و گفت: با تفكر بسيجي كه سرلوحه  اش بصيرت است دشمن تا دندان مسلح را می توان عقب راند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha