سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جلیله سلمان - حقوق بشر بحرین

حوزه/ جلیله سلمان گفت: زنان در بحرین از خشونت روانی و بدنی و نقض حقوق خود رنج می برند و خود و خانواده های آنها در معرض خشونت پیوسته رژیم آل خلیفه قرار دارند و همین باعث شده همواره در حال ترس و اضطراب و نگرانی به سر ببرند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» خانم جلیله سلمان مسئول هماهنگی مرصد حقوق بشر بحرین در نشستی با عنوان "توفان خشونت آل خلیفه علیه زنان" که توسط جمعیت الوفاق به مناسبت روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان برگزار شد گفت: زنان بحرین از آغاز انقلاب 2011 تا کنون در معرض انواع خشونت قرار دارند و این در حالی است که تنها خواسته این انقلاب برقراری آزادی و دموکراسی و رسیدن مردم به حقوق خویش است.

وی افزود: زنان در بحرین از خشونت روانی و بدنی و نقض حقوق خود رنج می برند و خود و خانواده های آنها در معرض خشونت پیوشته رژیم آل خلیفه قرار دارند به گونه ای که یا زنان و یا فرزندان آنها بازداشت می شوند و همین باعث شده همواره در حال ترس و اضطراب و نگرانی به سر ببرند.

خانم سلمان در ادامه از تمام بانوان بحرینی که حقوق آنها نقض شده خواست این موارد را در جمعیت های حقوق بشر به ثبت برسانند چون فقط در صورت ثبت این موارد است که جمعیت های حقوق بشر خواهند توانست این شکایت ها را به سازمان بین الملل حقوق بشر ارجاع دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha