سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

حوزه/ نصرت دین الهی و تسلیم بودن در برابر خداوند، رمز ماندگاری حرکت امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از مشهد، حجت الاسلام مهدوی راد، استاد حوزه و دانشگاه در مراسم ویژه اربعین سالار شهیدان در جمع طلاب شهرستان بجنورد، رمز ماندگاری حرکت امام حسین(ع) را نصرت دین الهی و تسلیم بودن آن حضرت در برابر خواست خداوند متعال عنوان کرد.

وی با اشاره به ابعاد مختلف حادثه عاشورا، قیام سید الشهداء(ع) را مصداق و نمونه روشنی از تقابل جبهه کفر با اسلام واقعی خواند و افزود: در شرایطی که جامعه تحت تاثیر تبلیغات گسترده دشمن رو به اضمحلال رفته و سنت پیامبر(ص) به فراموشی سپرده شده بود، امام حسین(ع) با برافراشتن پرچم بیداری و  نثار جان خود و بهترین عزیزانش به روشنگری در جامعه اقدام کرد.

حجت الاسلام مهدوی راد با اشاره به زائران پیاده و حضور میلیونی عشقان اباعبدالله(ع) در مراسم اربعین حسینی در کربلا، خاطر نشان  کرد: امروز به خوبی می بینید که هر چه از عاشواری 61 هجری دورتر می شویم، خیل مشتاقان اباعبدالله الحسین(ع) بیشتر می شود و این به خاطر حرکت الهی آن حضرت است.

وی افزود: این در حالی است که هدف دشمن و دستگاه حکومت یزید با همه وحشی گری در حادثه عاشورا و جسارت به اهل بیت(ع) از بین بردن سیره پیامبر اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) بوده است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha