یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
برخورد با دختر محجبه در کلیسا

دختر جوان محجبه که برای دیدن یکی از کلیساهای شهر مانگالورو رفته بود، با برخورد شدید و خشمگین ماموران امنیتی کلیسا مواجه شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از  کارناتاکا نیوز newskarnataka.com، دختر جوان محجبه که برای دیدن یکی از کلیساهای شهر مانگالورو رفته بود، با برخورد شدید و خشمگین ماموران امنیتی کلیسا مواجه شد. این دختر جوان که به همراه دوستش برای شرکت در مراسمی در کلیسا رفته بود، با برخورد متعصبانه از سوی حاضران روبرو شد.

به گفته منابع خبری، این دختر جوان، برای بازدید از کلیسای مرلاپادائو Merlapadau، درحومه شهر رفته بود، اما عده‌ای از مردان که مسئول حراست از مراسم بودند، با او برخورد کردند. آن‌ها ابتدا خانواده او را به دلیل شرکت فرزندشان در مراسم مسیحیان مطلع کردند. سپس او را تهدید کرده و از مراسم اخراج کردند. مسئولین کلیسا نیز به محض اینکه از این اتفاق مطلع شدند،  از گروه برگزاری مراسم خواستند تا جریان را در خارج از محوطه کلیسا حل و فصل کنند.

این حادثه نشان دهنده وجود تنش‌های پنهانی ضداسلامی در لایه‌های زیرین جامعه هندوستان است. به طوری که بعضی مراکز مسیحیان، گروه‌های فعال حراستی‌ و امنیتی را به کار گماشته‌اند که  افراد از جمعیت‌های اسلامی خصوصا زنان را هدف برخوردهای شدید قرار ‌دهند.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha