سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
فرهنگ اسلامی

حوزه/ در مقایسه جهانی، عصر حاضر، عصر رشد فرهنگ خمینی (ره) و فرهنگ اسلام ناب محمدی و افول فرهنگ آمریکایی است و در فضای تقویت فرهنگ اسلامی و تضعیف فرهنگ آمریکایی، باید مراقب نفوذ دشمن بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مازندران، موسوی روشن، کارشناس سیاسی سپاه مازندران در نشست "عصر رشد فرهنگ امام خمینی(ره) و افول فرهنگ آمریکایی" در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) بابل، گفت: در گذشته دشمنان از طریق ابزارهای نظامی چون جنگ  و ابزار اقتصادی تحریم به دنبال تسلط بر ایران اسلامی بودند که موفق نشدند و به این نتیجه رسیدند که نمی توانند از این طریق جنگ برکشور ما سلطه پیدا یابند؛ زیرا این ابزارها نتیجه نداد و تحریم ها نیز باعث تقویت و رشد بنیه اقتصادی و دفاعی ایران گردید .

وی افزود: در حال حاضر دشمن از طریق ابزار فرهنگ و جمع آوری اطلاعات وارد میدان نبرد با ما شده است و  با ابزار های اطلاعاتی و فرهنگی چون ماهواره ها و فضاهای مجازی، اطلاعات ملت ایران را جمع آوری و در حال برنامه ریزی می باشد.

کارشناس سیاسی سپاه در ادامه بیان داشت: در مقایسه جهانی، عصر حاضر، عصر رشد فرهنگ خمینی (ره) و فرهنگ اسلام ناب محمدی و افول فرهنگ آمریکایی است. در فضای تقویت فرهنگ اسلامی و تضعیف فرهنگ آمریکایی، باید مراقب نفوذ دشمن بود.

موسوی در پایان خاطر نشان کرد: در گذشته کشور ایران اصلا دانش هسته ای نداشته و سن دانشمندان ما بالای چهل و پنج سال بود، اما در عصر حاضر، با توسعه فرهنگ امام خمینی(ره) که در امتداد فرهنگ اسلام ناب محمدی و تشکیل حکومت با محوریت مردم سالاری دینی است، بدون اتکا  به بیگانگان، دارای انرژی و دانش پیشرفته هسته ای شده و سن دانشمندان جوان به زیر سی سال رسیده است؛ باید قدر این نعمت را دانسته و در حفظ و پاسداری ار آن تلاش نمائیم.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha