یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا عبدالقادر سهرابی

حوزه / امام جمعه مهاباد با محکومیت کشتار شیعیان مظلوم نیجریه و سکوت مجامع بین المللی، تصریح کرد: سازمان‌های حقوق بشر زیر نظر مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت کرده و انتظاری از آنان نمی رود.

  ماموستا عبدالقادر سهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به کشتار مسلمان به دست تربیت شدگان استکبار جهانی در نیجریه، اظهار داشت: متاًسفانه هم اکنون معاندان اسلام از هر سو در پی ایجاد تفرقه میان برادران شیعه و سنی هستند و آنها را به جان یکدیگر می اندازند.

 امام جمعه مهاباد با ابراز تاسف از شیعه کشی در نیجریه و حمله به حسینیه‌های مسلمین، بیان داشت: تاسف انگیز است که عده ای با تحریک صهیونیست ها و دشمنان اسلام، رهبر نیجریه را زخمی کرده و دست به کشتار شیعیان در این کشور آفریقایی زنده اند، این عمل بسیار قبیح و شنیع از سوی آنها و شرکای آنان به شمار می رود.

 ماموستا سهرابی با تاکید بر اهمیت و حفظ اتحاد در جوامع اسلامی، خاطرنشان کرد: بی تردید حکومت عربستان با حمله به یمن، حمایت از قتل و کشتار در نیجریه و نیز همراهی با آمریکا در پیروی از جنایات داعش، میان مسلمانان تفرقه ایجاد می کند.

 امام جمعه مهاباد با اشاره به سکوت همیشگی مجامع بین المللی برابر جنایات جهان، تصریح کرد: سازمان‌های حقوق بشر زیر نظر مستقیم استکبار جهانی همچون آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت کرده و انتظاری از دفاع آنان در برابر مظلومان نمی رود.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha