یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ولی زاده آذربایجان غربی

حوزه / اگر مسلمانان جهان به موضوع بیداری اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری توجه کنند، حوادث تلخ و غم‌انگیزی همچون جنایات و کشتار در سوریه، نیجریه، یمن و بسیاری از مناطق اسلامی به وجود نمی آید.

حجت الاسلام مهدی ولی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به بیم و واهمه استکبار جهانی از نفوذ شیعه در جهان اظهار داشت: با توجه به اینکه فرهنگ شیعه برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است، وهابیت همواره از گسترش دین الهی در دنیا وحشت دارد.

این محقق و پژوهشگر عرصه دین: بی‌شک وهابیت ساخته و پرداخته یهود و صهیونیست‌ها بوده و ارتباطی با اسلام راستین ندارند بنابراین از حکومت عربستان که خود را خادم الحرمین دانسته اما به اسلام خیانت می کند، انتظاری جز حمایت از شیعه کشی در نیجریه و دیگر نقاط دنیا نیست.

وی بیان کرد: بی‌تردید اگر مسلمانان جهان به موضوع بیداری اسلامی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کنند حوادث تلخ و غم‌انگیزی همچون جنایات و کشتار در سوریه، نیجریه، یمن و بسیاری از مناطق اسلامی به وجود نمی آید.

کارشناس دینی افزود: امروزه حقوق بشر لقلقه زبان عده ای است و تنها در زمان هایی که خود به آن نیاز دارند شعار حمایت از آن را سر می دهند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha