دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
جنجال رسانه های عربی درباره سخنرانی دیشب نصرالله

حوزه/ برخی رسانه های عربی وجود نقشه فلسطین با رنگ پرچم ایران پشت سر سید حسن نصرالله در سخنرانی دیشب وی را موجب خشم کاربران شبکه های اجتماعی عنوان کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان شب گذشته به مناسبت شهادت سمیر قنطار به سخنرانی پرداخت.

مانند همیشه در سمت چپ تصویر و کادر تلویزیونی، تاریخ سخنرانی و همچنین تصویری متناسب با موضوع و مناسبت سخنرانی درج شده بود. این تصویر شامل نقشه کشور فلسطین و در میان آن عکس سمیر قنطار بود.

همانطور که در تصویر دیده می شود نقشه فلسطین با رنگ های سبز، سفید و قرمز رنگ آمیزی شده که به نظر برخی کاربران شبکه های اجتماعی از جمله توییتر برگرفته از پرچم ایران است.

این رنگ آمیزی به مذاق رسانه های عرب خوش نیامده و به آن واکنش نشان دادند.

این رسانه ها نصب پرچم فلسطین با رنگ ایران را بیانگر جبران شکست حزب الله در به دست آورن همدلی و همراهی فلسطینیان و همچنین تبعیت مطلق از ایران دانستند.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی هم با عبارتی مانند: این کار اهانت به مردم است و سرزمین ما عربی و فلسطینی خالص است به این کار واکنش نشان دادند.

فارغ از اینکه این رنگ آمیزی برگرفته از پرچم ایران بوده یا نه؟! اینکه مخاطب چشمانش را به روی پیام های اصلی سخنرانی بسته و موضوعی حاشیه ای را این قدر پر رنگ کند جای تامل دارد.

انتهای پیام/ 20/313

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    0 0
    رنگ پرچم ایران براشون توهینه یا اینکه دواعش ناموسشونو میبرن تجاوز میکنن این توهینه؟ اینها نفهمیدن ونخواهند فهمید