سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام احدی

حوزه/ استاد حوزه گفت: شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی را در جهان بیمه کردند و نسل امروز باید برای تداوم این انقلاب همراه و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مهدی احدی در آیین تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) قم اظهارداشت: شهدا با سربلندی و افتخار از کیان انقلاب اسلامی جانانه دفاع و حراست کردند و امروز بر همه ما واجب است تا پیرو آنها بوده و این راه را با عزت و سربلندی طی طریق نماییم.

وی با اشاره به اینکه عناد و دشمنی بیش از حد استکبار سبب ایجاد هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران شد، افزود: هر چند صدمات و آسیب جدی بر کشور وارد شد، اما خون شهدا و ایثارگری و جانبازی رزمندگان اسلام، انقلاب اسلامی را جهانی کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین احدی با بیان اینکه روحانیت در طول تاریخ پیشگام حرکت های مردمی بوده، اظهارداشت: در جنگ تحمیلی هم طلاب و فضلا دانشمند حوزه های علمیه در سراسر کشور برای دفاع از کیان اسلامی پیشقدم شدند به طوری که تنهای از یک مدرسه علمیه بیش از 60 طلبه فاضل و جوان خون خود را نثار این انقلاب کردند.

وی گفت: ما نمی توانیم نسبت به خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی بی تفاوت باشیم لذا باید بدانیم هرچه داریم از برکت این انقلاب و رشادت های رزمندگان اسلام است.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha