شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر

حوزه/ امام جمعه موقت اصفهان با محکوم کردن جنایات آل سعود گفت: این رژیم با اعدام شیخ نمر، سند سقوط خود را امضاء کرد.

حجت الاسلام محمد تقی رهبر  در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان،  با اشاره به شهادت شیخ نمر و جنایت آل سعود اظهار کرد:  دست رژیم آل سعود به خون مردم بی گناه زیادی چون مردم یمن، افغانستان، یمن و پاکستان آلوده شده است.

وی بیان کرد: اعدام شیخ نمر این عالم مجاهد و مبارز و انقلابی توسط آل سعودی که به هیچ اصلی از اصول اسلامی و انسانی پایبند نبود و فقط به اعتبار دلارهای نفتی و پشتوانه  آمریکا و اسرائیل دلگرم است، بعید نبود.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: ارتکاب چنین جنایتی تنها از حکومت فاسد و خیبث آل سعود برمی آمد، این رژیم تا کنون صدها هزار نفر از آزادی خواهان را در زندان اعدام کرده؛ قطعاً هر قطره از خون  شیخ نمر و افراد بی گناه هزاران جوانان انقلابی و اسلامی را به وجود می آورد که به عرصه دفاع از اسلام به پا خواهند ایستاد.

وی افزود: آل سعود می خواهد شکست های خود را با عدام امثال شیخ نمر، این گونه جبران  نموده و از مخالفان خود زهر چشم بگیرد، غافل از آنکه انقلاب خون می خواهد، مگر انقلاب اسلامی نبود که صدها شهید برای پیروزی آن تقدیم شدند.

وی اذعان کرد: خون شیخ نمر پشتوانه و سند سقوط آل سعود است و این رژیم را به زباله دان تاریخ می فرستد،آنچه که در این میان اهمیت  دارد و مهم بوده، عکس العمل  و اکنش متقابل و مناسب  مسلمانان و مجامع بین المللی حقوق بشر است ، البته ما هیچ انتظار و امیدی از مجامع دروغین حقوق بشر بین المللی نداریم، چون آنها جیره خوار قدرت های استکبار هستند.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: آل سعود امروز با اعدام شیخ نمر در حقیقت انتقام  خود را  اسلام، انقلاب و تشیع گرفت،  آنها نسبت به رویش های انقلاب اسلامی و انقلابیون عقده داشته و دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha