یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رضا مدنی گناباد

حوزه/ استاد حوزه گناباد ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر گفت: تجربه تاریخی نشان داده مقابله با عالمان دینی، عاقبتی جز شکست و نابودی برای مسببان آن ندارد.

حجت الاسلام رضا مدنی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گناباد ضمن محکومیت این جنایت آل سعود اعلام داشت : با همکاهنگی های انجام شده پس از اعلام اعدام شیهید شیخ النمر، فردا ساعت 10 صبح، اجتماع عظیم روحانیون و طلاب حوزه های علمیه شهرستان گناباد در محل حوزه علمیه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رژیم آل سعود باید جوابگوی این عمل خود به جوامع اسلامی باشد.  بی‌شک اعدام شیخ نمر، نفرت و انزجار عمومی جهان از رژیم آل سعود را برمی‌انگیزد.

وَلاَتَقُولُوا لِمَن يُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَ َتُ بَلْ أَحْيَآءٌ وَ لَـَكِن لآتَشْعُرُون و به آنها كه در راه خدا كشته ميشوند، مرده نگوييد! بلكه آنان زندهاند ولي شما نميفهميد.

مدیر مدرسه  علمیه امام رضا (ع) گناباد اظهار داشت : به یقین امروز خبر اعدام و شهادت مجتهد و عالم شیعه آیت‌الله شیخ نمر قلب امام زمان را به درد آورده؛  خون شهید نمر نه تنها خشم شیعیان دنیا را به دنبال دارد، بلکه نشانه های سرنگونی ال سعود و همپیمانان آنها، آمریکا و صهیونیست را نیز متذکر می‌شود.

شهادت شیخ نمر نشان از پایان حکومت آل سعود می باشد

مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه گناباد هم  گفت : اعدام شیخ نمر و ده ها تن دیگر از سوی رژیم آل سعود، بار دیگر نشان داد در کشور عربستان موضوعی به نام آزادی و احترام به علما و دانشمندان وجود نداشته و عملا دیکتاتوری کامل در این کشور کامل است.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت : آمریکا با توجه به همه ادعاهای حقوق بشری خود و طرفداری از دموکراسی و آزادی با حمایت همه جانبه از عربستان، که هزاران انسان بی گناه را در یمن به خاک و خون کشانده، در این جنایت و به شهادت رساندن شیخ نمر سهیم است.

مسئول امور فرهنگی حوزه علمیه گناباد در پایان خاطرنشان کرد : اعدام شیخ نمر سر آغاز یک مرحله جدید از نا آرامی اعتراضات و بحران و عکس العمل مردم عربستان در برابر این جنایات خواهد بود؛ تجربه تاریخی نشان داده مقابله با عالمان دینی عاقبتی جز شکست و نابودی برای مسببان آن ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha