جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
طلاب بیجاری جنایت آل سعود را محکوم کردند

حوزه/ طلاب و فضلای حوزه علمیه شهرستان بیجار با برگزاری تجمع اعتراضی ،جنایات آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از کردستان، طلاب و فضلای حوزه علمیه برادران و خواهران شهرستان بیجار  با برگزاری تجمع اعتراضی ضمن محکوم کردن اعدام شیخ نمر و دیگر جنایات های آل سعود، خواستار رسیدگی فوری مجامع بین المللی به این جنایت شدند.

هم چنین تجمع کنندگان در پایان در با صدور بیانیه ای تاکید کردند: شهادت، جایگاه برتر اولیای خاص و مقربان ویژه الهی و آرزوی دلیر مردان خدایی است و کم‌ترین پاداشی جاودانه و الهی است که نصیب مردان خدایی می‌شود،‌ اما جبهه مشترک آمریکایی ـ صهیونیستی و آل‌سعود، به خوبی باید بداند که ریختن این‌گونه خون‌های پاک و مطهر، باعث گسترش چشمگیر بیداری اسلامی و رشد سریع‌تر معارف حقیقی اسلام ناب محمدی(ص) و موجب نابودی و سرنگونی هرچه زودتر آنان خواهد شد.

 خبر شهادت شیخ نمر باقرالنمر(ره) موج جدید و فراگیر بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان ایجاد کرده به‌طوری‌که امواج خروشان خشم و نفرت و انزجار انقلابی مسلمانان جهان، از اقدامات دیوانه‌وار و وحشیانه آل‌سعود همانند کوهی بر سر آنان خراب خواهد کرد.

به یقین، شعاع گسترده شهادت در مکتب اسلام و خون به ناحق ریخته شده رهبر برجسته شیعیان عربستان، شیخ نمرهایی پای در عرصه گیتی خواهند نهاد که موجب تسریع در روند حرکت‌ها و انقلاب‌هایی در کشورهای تحت ستم و دیکتاتور و مستبد، هم‌چون آل‌سعود خواهد شد.

مسلمانان جهان نیز با حفظ وحدت و اتحاد و انسجام دینی و اسلامی خود هرگز نخواهند گذاشت خون این روحانی مبارز و مجاهد فی‌سبیل‌الله به هدر برود. سران مستبد آل‌سعود تاوان این جنایت هولناک خود را به زودی پس خواهند داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha