یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 393241
۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
حجت الاسلام حکیمی فر/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مدارس  علمیه سطح یک و دو ‌ امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار

حوزه / مراسم تودیع و معارفه مدیر مدارس علمیه سطح یک و دو ‌ امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات بیجار و مدیر حوزه علمیه کردستان علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه بیجار در این مراسم ضمن تبریک ایام خجسته ماه ذی الحجه با اشاره به روایتی اظهارداشت: رسول گرامی (ص) فرمودند: برتری عالم بر عابد همچون برتری ماه شب چهاردهم بر دیگر ستارگان است. در سخنی دیگر فرمود: از جبرئیل پرسیدم: آیا عالمان نزد خدا گرامی‌ترند یا شهیدان؟ گفت: یک عالم نزد خدا از هزار شهید گرامی‌تر است.

امام جمعه بیجار، مدیر جدید حوزه را فردی عالم ، مهذب و عاقل دانست و تاکید کرد:رشد و بالندگی طلاب در سایه تدبیر و مدیریت صحیح می باشد که در این میان حجت الاسلام حکیمی فر توانمند و دارای توانمندی و اداره امورات است.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند آموزشی سطح یک و عالی حوزه گفت: امیدوارم خداوند توفیق ساخت مجتمع عالی آموزشی حوزوی برای شهرستان بیجار عنایت کند .

در این مراسم با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام سیدیحیی حسینی، مدیر سابق حوزه بیجار، حجت الاسلام حکمت حکمیی فر به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

حجت الاسلام حکیمی فر هم اکنون امامت جمعه شهر توپ آغاج استان کردستان را نیز عهده دار می باشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha