یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پاسخ به شبهات

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: امروز شبهات سنگینی علیه اعتقادات دینی از سوی دشمن طرح می شود که روحانیت باید به شیوه علمی به آنها پاسخ دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، امروز در آزمون علمی سطح سه مبلغان طرح هجرت استان های گلستان و مازندران، در ساری، گفت: در این آزمون 58 مبلغ طرح هجرت مازندران و گلستان حاضر شدند که 24 نفر از استان گلستان و مابقی از مبلغان طرح هجرت مازندران بودند.

وی با بیان این که این آزمون به منظور ارتقاء سطح علمی مبلغان طرح هجرت برگزار شد، ارتقاء سطح علمی مبلغان را یک ضرورت مهم دانست و خاطرنشان کرد: در شرایطی که دشمنان هر روز شبهات مختلفی را در مباحث دینی و سیاسی مطرح می کنند، نقش مبلغان دینی در پاسخگویی به این شبهات بسیار حائز اهمیت است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در عرصه پاسخگویی به شبهات وظیفه و رسالت بسیار سنگینی را برعهده دارد، افزود: روحانیت باید با حضور بیشتر در جامعه، پاسخگوی این شبهات باشد.

وی، توانمندی علمی مبلغان در عرصه  پاسخگویی به شبهات دینی را ضروری خواند و ابراز داشت: امروز شبهات سنگینی علیه اعتقادات دینی از سوی دشمن طرح می شود که روحانیت باید به شیوه علمی به آنها پاسخ دهد.

حجت الاسلام صادقی با تاکید بر لزوم تجهیز روحانیت به ابزار مناسب تبلیغی، گفت: یک مبلغ دین باید ضمن مخاطب‌شناسی، در عرصه تبلیغ دین گام های اساسی بردارد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha