شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله محمد فاضل بابل

حوزه/ آیت الله محمد فاضل گفت: به حتم تقویت و گسترش فعالیت های حوزوی موجب تعالی روز افزون اسلام ناب و ارزش های دینی در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در سفر به بابل با آیت الله محمد فاضل، تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل دیدار کرد.

آیت الله محمد فاضل، تولیت حوزه علمیه فیضیه بابل در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات مدیریت حوزه علمیه استان در سال های اخیر، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت دروس علمی حوزه های علمیه بهره گیریم.

آیت الله فاضل با بیان این که تقویت بنیه علمی حوزه های علمیه ضروری است، تصریح کرد: به حتم تقویت و گسترش فعالیت های حوزوی موجب تعالی روز افزون اسلام ناب و ارزش های دینی در جامعه می شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران هم در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت علمی، آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه استان ارائه کرد.

وی با اشاره به این که به برکت وحدت و همدلی موجود در مجموعه حوزوی استان شاهد رونق فعالیت های علمی و آموزشی مناسب در استان هستیم، افزود: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته شاهد رشد شاخص های علمی و پژوهشی در مدارس علمیه استان هستیم که بسیار امیدوار کننده است.

این استاد حوزه، در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت علما و بزرگان از فعالیت های مجموعه مدیریت حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: به حتم با آینده ای نزدیک شاهد جهش گسترده علمی در مدارس علمیه استان خواهیم بود.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین طاهری، همچنین امروز در مراسم تشییع جنازه والده حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، معاون آمار و بررسی حوزه علمیه کشور نیز شرکت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha