یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ نمر

حوزه/ دولت خبیث آل سعود باید بداند که خداوند متعال از خون بی‌گناهان نمی‌گذرد و به زودی خون به ناحق ریخته شیخ نمر، دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام اسفندیاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس در مراسم بزرگداشت شیخ نمر که با حضور طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران کلاردشت، در مسجد جامع این شهر برگزار شد، بیان کرد: آیت الله نمر باقر النمر روحانی شیعی برجسته عربستانی، در سال 1379 هجری قمری مصادف با 1968 میلادی، در شهر "العوامیه" در استان القطیف در شرق عربستان در خانواده‌‌ای اهل علم و دین به دنیا آمد. در سال 1400 هجری قمری برای آشنایی نزدیک‌تر با انقلاب اسلامی ایران و تحصیلات حوزوی ابتدا به ایران مهاجرت کرد تا در تهران در حوزه علمیه حضرت قائم(عج) که در همان سال توسط آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی در تهران تأسیس شده بود، حضور پیدا کند.

این فعال فرهنگی افزود: شیخ نمر پس از 10 سال تحصیل در حوزه علمیه حضرت قائم(عج) تهران، عازم سوریه شد و در حوزه علمیه حضرت زینب(ع)  در حضور اساتید این حوزه تحصیل کرد.

وی در ادامه با بیان این که جرم شهید نمر چه بود؟ گفت: جای تاسف دارد که دادگاه تجدید نظر عربستان، شیخ نمر را به اتهام حمل سلاح، تحریک به اختلافات طایفه‌ای و اطاعت نکردن از ولی امر و محاربه" به اعدام کرد؛ در حالی که این عالمِ مظلوم نه مردم را به حرکت مسلحانه تشویق و نه به صورت پنهانی اقدام به توطئه می کرد، بلکه تنها کار او، انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکرِ برخاسته از تعصب و غیرت دینی بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دولت خبیث آل سعود باید بداند که خداوند متعال از خون بی‌گناهان نمی‌گذرد و  به زودی خون به ناحق ریخته شیخ نمر، دامان سیاستمداران و مجریان این رژیم را خواهد گرفت.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha