شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی، تقویت حوزه علمیه را سدی محکمی در برابر توطئه های دشمنان خواند و گفت:طلاب باید اخلاق و رفتار خود را بر اساس فضائل اخلاقی و مکتب امام هادی (ع) تنظیم کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» ازکرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در مراسم سوگواری پیشوای دهم، در در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین، امام هادی (ع) را هدایتگر و چراغ تاریکی ها خواند و اظهارداشت: امام هادی (ع) واسطه فیض میان آفریدگار و آفریدگان می باشد که با تلاش های آن امام، قدم های سازنده ای در راستای حفظ و تقویت اسلام و شیعیان برداشته شد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، عنوان داشت: حوزویان نسبت به تقویت حوزه های انقلابی اهتمام ویژه داشته باشند و در برابر ناتوی فرهنگی دشمن که موجب فرسایش و افسردگی در روحیه طلاب می شود، ایستادگی کرده و رهنمودهای رهبر انقلاب را عملی نمایند.

وی در ادامه با اشاره به نقش ائمه اطهار علیهم السلام در هدایت و نجات بشریت، ابراز داشت: توفیق از سوی خداوند متعال، واعظی از نفس و پذیرش نصیحت نصیحت گر موجب رستگاری و کمال انسان ها خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه افزود: طلاب باید اخلاق و رفتار خود را بر اساس فضائل اخلاقی و مکتب امام هادی (ع) تنظیم کنند به طوری که همانند یک امام و رهبر، نقش هدایتگری و نجات بخشی در جامعه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان ابراز داشت: امام هادی (ع) در راستای تبیین حقیقت، ترویج دین مبین اسلام و تربیت شیعیان تلاش های فراوانی داشت، لذا طلاب با اقتدا به امام هادی (ع) ادامه دهنده رسالت و ماموریت الهی ائمه اطهار علیهم السلام باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha