دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسینی نیشابوری/مسئول اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی

حوزه/ طی ده سال اخیر نزدیک به ۴۰۰ روحانی برای اقامه نماز جماعت در سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به خدمت گرفته شده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام حسینی نیشابوری، مسوول ستاد اقامه نماز سازمان تامین اجتماعی کشور در همایش یک روزه روحانیون تامین اجتماعی که در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد به، ارایه گزارش عملکرد و همچنین به تبیین مطالب آموزشی مورد نیاز برای ائمه جماعات پرداخت.

حجت الاسلام حسینی نیشابوری با اشاره به تشکیل 65 شورا طی یک دهه اخیر از سوی ستاد اقامه نماز سازمان، تصریح کرد: در تمامی این شوراها مسوولان ارشد، حراست، بسیج و امامان جماعت حضور داشته و در خصوص مسائل گوناگون از جمله فرهنگی بحث و تبادل نظر شده است.

وی با اشاره به افزایش امامان جماعت سازمان تامین اجتماعی کشور، افزود: طی ده سال اخیر نزدیک به 400 روحانی برای اقامه نماز جماعت در سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به خدمت گرفته شده اند.

حجت الاسلام حسینی نیشابوری همچنین با اشاره به تمهیدات انجام شده جهت حفظ، نگهداری، مرمت و بازسازی نماز خانه های تامین اجتماعی در تهران و سایر استان های کشور، افزود: در تمامی پروژه های عمرانی انجام شده، به وسیله این سازمان احداث مسجد و نمازخانه در اولویت قرار داشته و هم اکنون هیچ پروژه عمرانی بدون ساخت نماز خانه انجام نمی گیرد.

وی همچنین با اشاره به تجلیل از خادمان و فعالان عرصه نماز به عنوان یکی از برنامه های متداول این ستاد، خاطرنشان کرد: سرکشی و بازدید هفته ای از مراکز تامین اجتماعی مختلف کشور از جمله برنامه های در دست کار ستاد اقامه نماز کشور محسوب می شود.

لازم به ذکر است:این گردهمایی به همت حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی تامین اجتماعی و ستاد اقامه نماز کشور  و به میزبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی قم ترتیب یافته است.

سخنرانی های رئیس ستاد اقامه نماز کشور و معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از دیگر برنامه های این همایش یک روزه در قم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha