سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
وحدت

حوزه/ دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده با تاکید بر وحدت بین مسلمین اظهارداشت: هیچ قدرتی تاب مقاومت در برابر اتحاد مسلمین را ندارد.

علیرضا کمیلی، دبیر اتحادیه بین المللی امت واحده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد پیرامون جنایات سعودی در جهان اسلام گفت: اعدام شیخ نمر در عربستان و جنایات نیجریه، همگی جزئی از اندیشه‌های افراطی و تفکیری است که درصدد نابودی اسلام ناب هستند.

دبیر اتحادیه  بین المللی امت واحده تأکید کرد: برای اقتدار و امنیت برادران شیعه وسنی در جهان اسلام باید با یکدیگر تلاش کنیم تا جلوی  جریان های افراطی را بگیریم و با مسائل و جریان های پیش آمده، منطقی‌تر برخورد کنیم .

وی با اشاره به این که آمریکا با جریان افراطی موجود در میان شیعیان  و اهل سنت کاری ندارد ، افزود: آمریکا به دنبال  از بین بردن جریان هایی است که استکبارستیز هستند، جریان‌هایی که تلاش می کنند توان ابرقدرت‌ها کاسته شود،به همین خاطر  آمریکا از جریان هایی که استکبار را تهدید می کند، می هراسد.

کمیلی با اشاره به تلاش‌ها و اجتماعاتی که به موقع در مقابل جنایات اسرائیل و آمریکا صورت گرفت،گفت: در جنگ 33 روزه غزه تمام گروه های اسلامی با برگزاری تظاهرات و حمایت های مختلف از نوار غزه به پیروزی این جریان کمک کردند، لذا حمایت مسلمانان از یکدیگر در مقابل استکبار، بزرگترین تهدید برای دشمنان اسلام است .

دبیر اتحادیه  بین المللی امت واحده تصریح کرد: جامعه اسلامی باید در مقابل دشمن خارج از گروه های سیاسی  و مذهبی که در داخل کشورهای خود دارند، قاطعانه ایستادگی کنند و از این که  دشمن به مرزهای سرزمین آنها نزدیک شده است یا  تهدیدی انجام داده، او را به سختی و زحمت بیندازد و دشمن را پشیمان کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha