شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
جنبش التوحید الاسلامی لبنان

حوزه/ اگر صبر و مقاومت مردم ایران و ایستادگی مردم و رهبران ایران و حمایت آنها از تیم مذاکره کننده نبود، این توافق محقق نمی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جنبش التوحید الاسلامی لبنان ضمن تبریک به مسئولان ایران به خاطر دستاورد بزرگ ایران در توافق هسته ای و برداشته شدن تحریم های ظالمانه گفت: اگر صبر و مقاومت مردم ایران و ایستادگی مردم و رهبران ایران و حمایت آنها از تیم مذاکره کننده نبود، این توافق محقق نمی شد و از سوی دیگر میزان عصبانیت و خشم رژیم اسرائیل از اجرای این توافق نشان دهنده اهمیت این توافق می باشد و ما امیدواریم بسته شدن پرونده هسته ای پیامدهای خوبی برای تمام منطقه در پی داشته باشد.

این جنبش سپس از کشورهای منطقه نیز خواست با الگو گرفتن از ایران، مشکلات خود را از طریق مذاکره حل کنند؛ چراکه این غیر معقول است ما بتوانیم در پرونده بزرگی مانند پرونده هسته ای با کشورهای بزرگ به توافق برسیم، اما نتوانیم مشکلات و اختلاف های خود در سوریه و لیبی و یمن و بحرین را حل و فصل کنیم.

در این بیانیه از تمام کشورهای اسلامی خواسته شده همچون ایران از تکنولوژی صلح آمیز هسته ای استفاده کنند تا از هیمنه استعمار و عقب ماندگی اقتصادی و مصرف گرایی خارج شوند و به کشورهای توسعه یافته و مترقی ملحق شوند.

التوحید الاسلامی در پایان گفت: از تمام کشورهای اسلامی می خواهیم همچون ایران از جبهه مقاومت در برابر صهیونیست ها حمایت کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha