چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
حجت الاسلام منصور زارعی - مسئول نهاد رهبری در دانشگاه

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین‌المللی قزوین گفت: همه مسئولان دانشگاه باید با همدلی، همزبانی و صداقت برای تحقق اهداف فرهنگی و علمی تلاش نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام منصور زارعی در مراسم معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین که در سالن اجتماعات دانشکده آینده‌پژوهی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های بسیار خوبی از سوی نهاد رهبری اجرایی شده که با قدرت آن‌ها را دنبال خواهیم کرد.

وی بیان کرد: دفتر نهاد رهبری ملجأ و مأواست و درِ دفتر نهاد به روی همه اقشار و سلیقه‌ها باز است و آماده همکاری با همه سلایق هستیم.

حجت الاسلام زارعی بیان کرد: وظیفه داریم فضایی با نشاط معنوی، توأم با تفکر و تعقل در دانشگاه ایجاد کنیم تا بتوانیم در راستای تحقق اهداف بلند نظام گامی ارزشمند برداریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین همدلی و همزبانی را لازمه تحقق اهداف و برنامه‌ها دانست و تأکید کرد: همه مسئولان دانشگاه باید با همدلی، همزبانی و صداقت در کنار هم قرار گیرند و برای تحقق اهداف فرهنگی و علمی تلاش نمایند.

وی تأکید کرد: باید زیرساخت‌های فکری و فرهنگی دانشگاه را به گونه‌ای فراهم نماییم تا دانشجویان پس از فارغ‌التحصیلی مبلغان اصول و ارزش‌های دین و انقلاب باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha