سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
بصیرت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان فراشبند گفت: مقام معظم رهبری همواره بر افزایش بصیرت و بینش نسل جوان تاکید دارند و دهه فجر بهترین فرصت برای تحقق این مهم است.

حجت الاسلام موسی هوشمند، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در فارس با اشاره به برنامه‌های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی امسال اظهارداشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت افزایی نسل جوان و تداوم راه امام خمینی (ره)، برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و نشست‌های بصیرتی طلاب پیرامون مسائل انقلاب و پیروزی و نقش مردم و مسئولین، با حضور مسئولین شهرستان و مردم انقلابی و ولایتمدار فراشبند از برنامه ویژه در ایام مبارک دهه فجر خواهد بود.

وی ادامه داد: این سلسله نشست ها از دوازدهم بهمن ماه با سخنرانی اساتید برجسته شهرستان،کارشناسان فضای آموزشی مدرسه باقرالعلوم(ع) شروع به کار می کند.

مدیر مدرسه باقرالعلوم(ع) فراشبند، تصریح کرد: یکی از تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری، افزایش بصیرت و بینش نسل جوان انقلاب است و یکی از اهداف مهم این نشست های تخصصی در ایام مبارک دهه فجر ایجاد بصیرت در طلاب جوان و ... می باشد.

وی اضافه کرد: برگزاری ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهرستان، مسابقات فرهنگی و هنری، نشست های تخصصی با مسئولین پیرامون انقلاب اسلامی، دعوت از اساتید مجرب موضوعی در موارد معرفی شخصیت امام(ره) در نشستهای فرهنگی، آذین بندی و چراغانی کردن مدرسه، بازدید و تجلیل از خانواده های معظم شهداء از جمله فعالیت این حوزه علمیه در ایام دهه مبارک فجر به شمار می آید.

انتهای پیام .. / .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha